Кожна компанія зі світовим ім’ям має свою історію, корпоративну культуру та систему цінностей, які характеризують її ідентичність. З 24 лютого поточного року гостро постало питання ідентичності України. Під вигаданим приводом «демілітаризації та денацифікації» росія відкрито напала на Україну й почала знищувати мирне населення, культурну спадщину, заклади охорони здоров’я та освіти.

Відповідь на цей виклик не змусила себе довго чекати. Україна протистоїть збройній агресії росії і має значну підтримку більшості країн світу, політиків та бізнесу.

Проте, незважаючи на санкційний тиск, на російському ринку залишається чимало компаній, які своїми податками фактично підтримують війну. За даними бази Єльської школи менеджменту, до цього часу діють, зокрема, провідні світові бренди, орієнтовані на ринок споживчих товарів: Alpina Ziri (Словенія) виробник та дистриб'ютор взуття; Ariston Group (Італія) провідний виробник систем опалення та супутніх товарів; Babolat (Франція) тенісний бренд №1 у росії; машинобудівна компанія Tenneco (США), яка має у росії два заводи з випуску автомобільних вихлопних систем; міжнародна компанія Zepter (Швейцарія) представлена філіями з розповсюдження споживчих товарів для здоров’я та краси.

Геополітичні трансформаціі позначаються на діяльності багатьох суб’єктів, залучених до глобальних процесів економічної, політичної та культурної інтеграці та вимагають пошуку нових, ефективних рішень.

Закликаю компанії, які залишилися на ринку рф, припинити фінансувати війну. Реагуйте на кризові явища та сучасні виклики, не підлаштовуйтесь під країну-агресора!

Заступник Голови Комітету  О. МОШЕНЕЦЬ
Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

20 листопада 2024 10:51
11 жовтня 2024 10:35
02 жовтня 2024 17:55
30 вересня 2024 18:03
04 вересня 2024 11:43
30 серпня 2024 17:38
20 серпня 2024 14:00
12 серпня 2024 15:47
24 липня 2024 15:49
16 липня 2024 13:27