28 травня 09:52
Компанії, яким прибуток дорожчий за репутацію докладніше
27 травня 12:11
Відсутність продовольчої безпеки - це недоїдання та масовий голод докладніше
26 травня 16:46
Україні необхідні потужні системи ППО, щоб зберегти життя людей докладніше
25 травня 09:30
Українці в полоні докладніше
24 травня 13:55
Час посилити санкції проти рф! докладніше
23 травня 10:44
Покарання росії за воєнні злочини в Україні має бути невідворотнім докладніше
21 травня 20:00
Інформація про результати засідання Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики, яке відбулося 21 травня 2022 року докладніше
21 травня 08:35
Вимога надання Україні ППО та наступальної зброї – Україна сама себе і Європу захистить, тільки потрібна зброя докладніше
10 травня 2022, 21:37

Інформація про результати засідання Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики, яке відбулося 10 травня 2022 року

10 травня 2022 року відбулося засідання Комітету з питань антикорупційної політики у режимі відеоконференції.

На засіданні Комітет  розглянув проекти Законів:

Про внесення змін до Закону України "Про національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" щодо управління активами під час дії воєнного стану (реєстр. №7342, суб’єкт права законодавчої ініціативи – народні депутати України Янченко Г.І., Бакумов О.С., Федієнко О.П. та інші). Проектом Закону, пропонується врегулювати питання управління активами під час дії в Україні воєнного стану та у мирний час, зокрема:

- наділити Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі - АРМА) правом мати рахунки в депозитарних установах та придбавати за рахунок грошових коштів розміщених на депозитних рахунках АРМА у національній валюті та нарахованих за ними процентів, облігації внутрішньої державної позики «Військові облігації», які допоможуть підтримати державу.

Так, якщо дохід за облігаціями буде більшим, ніж розмір процентної ставки, то різниця між ними перераховується АРМА до Державного бюджету України;
- забезпечити гарантії та можливість повернення активів особі, яка була законним власником таких активів на момент їх реалізації у разі якщо активи, щодо яких було скасовано арешт, були реалізовані Національним агентством у встановленому Законом порядку;

Комітет рекомендує Верховній Раді України включити цей проект Закону до порядку денного сьомої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання, розглянути його та прийняти за основу і в цілому з урахуванням пропозицій Комітету.

Про внесення змін до Закону України "Про запобігання корупції" щодо особливостей застосування законодавства у сфері запобігання корупції в умовах воєнного стану (реєстр. № 7280, суб’єкт права законодавчої ініціативи – народні депутати України Радіна А.О., Мошенець О.В., Фріз І.В., Юрчишин Я.Р та інші)  (друге читання), який був прийнятий Верховною Радою України 21 квітня 2022 року (Постанова Верховної Ради України № 1330-IX) за основу із скороченням строку подання пропозицій і поправок наполовину.

Законопроект спрямований на забезпечення правової визначеності щодо застосування обмежень на одержання подарунків особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняними до них особами, а також правил декларування таких подарунків у період дії воєнного стану.

Для реалізації вказаної мети, в законопроекті визначено вичерпний перелік обставин одержання коштів, товарів, робіт чи послуг безоплатно або за ціною, нижчою від мінімальної ринкової, на які під час дії правового режиму воєнного стану не поширюються обмеження щодо допустимої вартості одержаних подарунків, передбачене частиною другою статті 23 Закону України «Про запобігання корупції».

У процесі роботи над законопроектом від суб’єктів права законодавчої ініціативи – народних депутатів України надійшло 55 поправок і пропозиції, із яких 25 -ть враховано ( у тому числі частково – 3, редакційно – 8).

Комітет рекомендує Верховній Раді України прийняти проект Закону у другому читанні та в цілому.