За даними Управління Верховного комісара ООН з прав людини, станом на 8 травня 2022 року, жертвами війни в Україні вже стало 7061 цивільних, з них 3381 убито і 3680 поранено.
За даними ювенальної прокуратури України, під час війни загинуло 226 дітей, а 416 – було поранено. Усі ці дані не остаточні, оскільки триває робота із встановлення загиблих та поранених в місцях ведення активних бойових дій та на територіях, з яких було відбито армію окупанта українськими військами.
Світ вже знає про наслідки цієї війни і санкційний тиск є чітким сигналом осуду дій російської влади та населення рф, яке підтримує агресію. Свідченням цього є позиція численних міжнародних компаній, які заявили про вихід з російського ринку через війну росії проти України.
Проте, деякі відомі світові бренди й надалі залишаються на ринку рф та не планують виходити або скорочувати свою діяльність в росії. До таких, зокрема, належать данський взуттєвий бренд Ecco, який має в рф близько 200 роздрібних магазинів; італійський бренд casual одягу Benetton – понад 20 магазинів та інтернет-магазин; компанія Calzedonia Group – понад 40 магазинів в одній лише москві; fashion-бренд, що випускає жіночий одяг, аксесуари та парфумерія Max Mara – 29 працюючих магазинів; один з найбільших світових виробників спідньої білизни Triumph – понад 100 магазинів. За кошти, які у вигляді податків сплачують ці компанії до бюджету росії, купується зброя, якою вбивають населення України, в тому числі дітей.
Як відомо найважче з одягу відіпрати та вивести плями крові, так само як і з ділової репутації.
Звертаюсь до компаній, які залишилися на ринку рф: не заплямовуйте свою репутацію, припиніть спонсорувати війну у Європі та вбивства українців! Санкційний тиск має бути і повинен тривати доти, доки росія не припинить агресію та воєнні злочини.
Заступник Голови Комітету О. МОШЕНЕЦЬ