У понеділок, 18 травня відбулося чергове засідання підкомітету з питань антикорупційної політики в економічній сфері Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики, на якому розглянуто такі питання порядку денного:

1.              Про факти, які можуть свідчити про вчинення суддями корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень (дій в умовах конфлікту інтересів).

2.               Про факти, які можуть свідчити про порушення антикорупційного законодавства керівництвом Служби автомобільних доріг України та посадовими особами Служби автомобільних доріг України в Кіровоградській області та інших областях.

Голова Підкомітету Роман Іванісов зазначив: «тривожні сигнали щодо можливого вчинення корупційних дій надійшли до нього від громадян України – фізичних та юридичних осіб – у вигляді звернень».

У ході обговорення першого питання порядку денного, народні депутати України - члени Підкомітету, розглянули три епізоди, про те, що:

- у 2015 році суддя Ж. Західного апеляційного господарського суду (Львівського апеляційного господарського суду) ухвалив неправомірне рішення на користь спільного підприємства в той час, коли його дружина перебувала у партнерських відносинах із засновником цього СП;

- у 2019 році суддя Т. Господарського суду Вінницької області ухвалив неправомірні рішення на користь третіх осіб з метою отримання ними матеріальних благ. Детальний аналіз пов’язаних між суддею та вигодонабувачем осіб дозволяє говорити про можливе вчинення правосуддя в умовах конфлікту інтересів;

- у квітні 2020 року колегія суддів Північного апеляційного господарського суду у складі судді С., судді О. і судді К. ухвалила неправомірне рішення щодо банкрутства підприємства в інтересах третьої особи, пов’язаної з відповідачем. Можна говорити, що колегія суддів своїм рішенням фактично легалізувала наміри фіктивного банкрутства. Саме про такий перебіг подій задовго до рішення суддів писали ЗМІ.

Роман Іванісов наголосив, що важливо розглянути ці питання на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики.

«Ми повинні обговорити ці кричущі факти у більш широкому колі та звернутися до антикорупційних органів, зокрема до Національного антикорупційного бюро України і Національного агентства з питань запобігання корупції, аби вони вжили всіх заходів. Невикорінена корупція у суддівській системі повністю підриває авторитет і довіру суспільства як до цієї гілки влади, так і до влади в цілому. Тож ми не повинні залишатися осторонь таких важливих сигналів», - підкреслив голова Підкомітету. Також зазначивши, що за рішенням Підкомітету документи скерують до Вищої Ради Правосуддя.

Наступне питання порядку денного засідання Підкомітету порушене за зверненням народних депутатів - членів Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури. Нещодавно вони отримали документи, що свідчать про порушення вимог антикорупційного законодавства окремими керівниками Служби автомобільних доріг України.

«Згідно з матеріалами журналістського розслідування, які ми отримали від колег, один і той самий будівельний підряд в один і той самий час бере участь у ремонті доріг у різних областях України! Окрім цього, стало відомо, що новий очільник Служби автомобільних доріг України в Кіровоградській області порушив законодавство і фактично усунув від виконання обов’язків Уповноваженого з питань запобігання корупції, керівника юридичного відділу та інших співпрацівників. А після цього, скасувавши усі антикорупційні запобіжники та обмеження, почав формувати умови тендерів під певних виконавців», - наголосив Роман Іванісов.

Це питання також планується обговорити на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики. Проектом рішення передбачається звернення за фактами можливих правопорушень керівниками Служби автомобільних доріг до Національного антикорупційного бюро України, Служби безпеки України та Генеральної прокуратури України.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

23 квітня 2024 18:56
23 квітня 2024 16:25
10 квітня 2024 16:58
20 лютого 2024 17:33
05 лютого 2024 20:27
26 січня 2024 10:02
19 січня 2024 15:05
08 січня 2024 19:55
28 грудня 2023 15:42
08 грудня 2023 16:19